Tuesday 28 May 2013

WHAT'S ON MY TELLY TONITE?

Hi there. Just a quick post for today. WHAT'S ON MY TELLY TONITE? Hari ini hari Selasa, and recently inilah yang aku tonton.



7PM - 8PM (MONDAY-THURSDAY)
#TV3
TEDUHAN KASIH
Yup. Drama Melayu bertajuk Teduhan Kasih. Secara sik sengaja terfollow drama tok. I start watching since the 6th episode last week. Geram tengok watak orang jahat. Sangat terer itu olang lakon watak jahat. Hahah. Especially Nabila Huda sebab have to jadi budak baik and jahat. Antara barisan pelakon dalam drama Teduhan Kasih ialah Adi Putra, Sherry Ibrahim, Shah Iskandar, Nabila Huda, Zarina Zainuddin, Talha Harith, Rahim Omar, Liza Abdullah dan ramai lagi.


9PM - 10PM (SATURDAY-TUESDAY)
#104 or #134
MASTERCHEF SELEBRITI MALAYSIA MUSIM KE-2
Aku tak pandai masak tapi aku suka makan. Yeah. Huarhahaha. Best apa tengok rancangan Masterchef. Bolehlah dapat tips sikit-sikit. Ok. Untuk peserta ini kali, aku suka tengok....

[1] ROZITA CHE WAN (sebab Che Ta so gorgeous and stylo mylo. memang WOW)

[2] MICHAEL ANG (kelazerannya memang boleh buat rating tinggi, I loike)

[3] RADHI (sebab nya so sempoi and rajin jadi tukang angkat barang, sangat cool walaupun dapat komen yang tak best from Papa Jo)

[4] KENCHANA DEWI (funny and kecoh, masih bertahan walaupun selalu masak curry)

[5] SHARIFAH SHAHORA (sebab nya pun selamba and laser macam Michael Ang. memang ngam lah diorang ni jadi best friend.)

Tapi yang mungkin menang ialah Cellina Khor, Syanie atau Michael Ang kot. Entahlah. Just wait and see!


10PM - 11PM (TUESDAY)
#104 or #134
MELETOP
HAAAAAAAA. Yang ini memang aku jarang missed. SINCE the 1st EPISODE. Aku suka sebab rancangan Meletop adalah rancangan yang packed with INFOTAINMENT. Plus ada cerita-cerita panas yang terkini, and then ada info tentang apa-apa yang trending dan yang penting ada parodi. Lawak gila. And and and ianya LIVE. Jadi silalah tengok hari Selasa because yang repeat maybe udah dicensored certain certain yang perlu di toooooot kan.

No comments:

Post a Comment